Ladies Fellowship & BBQ (July 18, 2009)

Apa kaitan aku dengan ladies fellowship? Ingat ade makanan mesti ade aku ke? Bolehlah jugak, kalau tu reasonnya. Aku nie kena jemput dengan Sister Josephine untuk turut serta. Yang wanita berdoa di rumah, manakala yang lelaki kena memanggang di bawah. Aku datang lambat sebab tengok cerita Harry Porter. Takpe2.. abang2 dah start memanggang...

Ayam dan Lamb

Cara2 makan ayam panggang oleh Noni

Sebelum senyum dulu.. Eh doa dululah...

Salvia & Esther

Yang mana? Yang anu... Hehehehehee

Jennita, Roland & Dennis. Kat depan tu Rex

Sedap?!! Kau tak tau rahsia disebaliknya

Selepas makan, kita kena buat senaman.... muka

Kakak angkat aku dari Sumatra. Dengan merekalah aku tinggal dulu. Rindulah. Anak keduanya Naomi

Ganasnya Naomi makan...

Popular posts from this blog

Majlis Ofis Tertutup (October 16, 2009)

PRAY FOR THE HEALING WATERS

Seminar Praise and Worship, “Leading In Power Worship” (June 19, 2010)