Pose... pose... pose... (September 17, 2009)

Sebelum raya nak mula pada 20 September, sempat jugaklah orang-orang kat ofis aku berposing untuk buat kad raya siber. Lokasi dah menarik, kamera pulak dalam genggaman, apalagi.. Oi kawan-kawan, kita tangkap gambar menarik!!

Dengan tema hiasan ala-ala Kampung Baru, Nothing Is Impossible menggunakan segala kepakaran mengarah mereka berposing....

Puan Ita berposing dengan kuih raya yang dipinjam sekejap sebagai prop. Nak cuba rasa, tetapi tak dibenarkan, sebab bulan puasa... sabar2

Encik Kamarul dengan posing mencangkung kat rumah orang

Encik Akmal, Encik Nasri, Puan Yong & Puan Ita.. dalam lif pun korang posing jugak yer...

Popular posts from this blog

D'Tox Programme

Rumah Sewa Seksyen 24, Shah Alam

The Truth About Rhea Arella ; The Journey of An Amazing Worshipper