D'Tox Programme

Anda sering mengalami kelesuan dan keletihan selepas penat bekerja sepanjang hari dan ingin mengurangkan berat badan? Sekiranya jawapan anda adalah ya, Kinohimitsu J'pan D'Tox Tea berperisa halia adalah jawapannya.

Produk bernilai RM25.80 (mangandungi 14 uncang x 25g) ini amat berkesan untuk membantu anda membuang bahan-bahan toksid yang tidak terhadam. Kolon dan usus manusia masih disaluti bahan kumuhan yang melekat, mengeras dan tidak terbuang yang dipanggil 'mucoid plague'. Secara purata setiap individu mempunyai 7 hingga 25 pounds mucoid plague yang menyumbang kepada masalah-masalah kesihatan yang berikut:

1. Terlebih berat badan (Obesiti)
2. Masalah kulit (blemishes)
3. Kandungan nutrisi yang kurang
4. Imuniti yang lemah
5. Buncit
6. Flatulence
7. Nafas yang busuk

Minuman ini menggunakan perisa halia sebagai perasa. Halia telahpun digunakan hampir 5000 tahun yang lalu kerana kandungannya yang mampu meyumbang kepada kesihatan kepada manusia.

KINOHIMITSU J'PAN D'TOX TEA adalah campuran bahan-bahan herba tradisional semulajadi yang disifatkan sebagai ringan, minuman yang sedap dan bebas kafien membantu anda untuk mencapai keputusan yang memuaskan. Teh ini juga memberikan kesegaran kepada badan anda, mengurangkan kelesuan yang dialami. Minuman ini juga mampu memulihkan badan yang keletihan dan kepenatan. Sangat sesuai bagi mereka yang mengalami kepenatan setelah bekerja sepanjang hari, waktu kerja yang sibuk, mereka yang memiliki daya tahan pennyakit yang lemah serta gangguan emosi (disebabkan pemakanan yang tidak betul).


Minuman ini boleh diambil setiap hari untuk badan yang lebih sihat, kuat dan bertenaga. Minuman ini juga enak, efektif dan boleh diminum oleh seisi keluarga, tua dan muda.

Bahan-bahan: Ginger root, Orange peel, Rosehips fruit, Uva Ursi, Chamomile Flower, Stevia leaves, Althea Root (Mashmallow), Buckthorn bark.

Cara menyediakan: Rendamkan satu uncang teh di dalam cawan bersama air yang mendidih selama selama 2-5 minit mengikut kepekatan yang diinginkan. Dan sedia untuk diminum.

Cadangan penyediaan: Boleh diminum sekali mahupun dua kali sehari. Setiap uncang hanya untuk setiap minuman. Boleh ditambah bersama madu untuk menyedapkan minuman.

Mengambil Kinohimitsu tidak sama seperti mengambil mana-mana herba untuk menguruskan badan kerana fungsi minuman D'Tox tidak sama seperti herba menurunkan berat badan. Minuman untuk menguruskan badan akan menyebabkan pengguna kerap mengunjungi tandas keran sifatnya yang membuang lemak dalam bentuk kumuhan. Tetapi D'Tox berfungsi untuk membuang sisa toksid ataupun bahan-bahan kimia yang tidak diperlukan oleh badan, khususnya mucoid plague. Bahan kumuhan akan dibuang pada hari berikutnya, tetapi pengguna harus bersedia dengan 'bau' yang semerbak (bahan-bahan yang tersimpan lama dalam usus). Produk ini boleh didapati di mana-mana farmasi. It is a body cleansing product.

Popular posts from this blog

Majlis Ofis Tertutup (October 16, 2009)

PRAY FOR THE HEALING WATERS

Seminar Praise and Worship, “Leading In Power Worship” (June 19, 2010)