Ngeri eh!!

Cerita ni berlaku minggu lepas. Aku mengambil kesempatan waktu lunch hour untuk tidur, paham-paham jelah sebab waktu malam aku berjaga bagaikan kelawar. kembali pada kisah nyata, aku mendakap batal aku yang kiut dan terus terlelap. Tengah syok tidur, aku dikejutkan oleh bos aku. Kita tengok perbualan dengan bos aku kat bawah ni:

Bos: Jim (sambil gerakan tangan aku).

Aku: Ye... En. Tuuuttt (maaplah.. nama dirahsiakan). Tangan aku mengusap-usapkan mata

Bos: Jom kita pegi seminar kat Sarawak tu sama-sama.

Aku: Tak nak bos. Aku nak pegi seminar kat Kelantan tu jugak....

Bos: Kalau awak pegi seminar kat Sarawak tu nanti, boleh awak balik Sarawak.

Aku: Aku tak pernah pegi Kelantan lagi....


Sekali, aku terbangun.... mimpi rupanya.... punyalah ngeri!! Buat apalah ko masuk dalam mimpi aku.... Jam di tangan dah pukul 2 petang. Keja timelah tu.... (Moral of the story.. seram seh bila bos yang jadi main karektor)

Popular posts from this blog

D'Tox Programme

Rumah Sewa Seksyen 24, Shah Alam

The Truth About Rhea Arella ; The Journey of An Amazing Worshipper