Farewell Orang Opis (November 13, 2009)

Majlis Perpisahan yang diadakan bagi memperingati sahabat-sahabat yang meninggalkan University Library untuk peluang yang lebih baik.

Staff Nothing Is Impossible, Puan Norliza Ahmad telah dinaikan pangkat menjadi Secretary dan dipindahkan ke department yang lain. I am happy for her achievement dan tumpang bangga sebab staff aku berkualiti, tengok boslah. Ketua Unit SSSDU, En Zahari pula, telah mendapat peluang pekerjaan yang lain. Maka makin banyaklah ruang kosong di opis ni.

Yong... Engko dengan aku jer kat opis ni yer... Tp dah ade geng baru.... En Aslan the Lion aku gelar.

Staff aku bakal diganti awal tahun depan. Baru lepas interview 3 Disember. Aku tak larat dengan kerja yang berlambak-lambak ni.... Tolong!!!

En Zahari bergambar depan hamper

Jejaka yang tak sempat ikut Hero Remaja

Kak Salmiza dan Yong gelak pasal apa ntah

Nilah staff Nothing Is Impossible yang jadi secretary.. rindulah lagu siti

En Azman dengan ucapannya yang menghargai jasa-jasa mereka

Makan, makan, makan.. nak deba jom join library

Dapat hadiah istimewa

Macam menang anugerah pekerja terbaik

Plak peringatan. Kreatif jugak orang CMU & RnRU ni


Potong kek pulak.. aku tak paham, apa kaitan farewel dengan potong kek?



Popular posts from this blog

Majlis Ofis Tertutup (October 16, 2009)

PRAY FOR THE HEALING WATERS

Seminar Praise and Worship, “Leading In Power Worship” (June 19, 2010)