MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR



This will be my last post for this year!! To many thing to write but I only manage to come out with this short and last minute things (2.45 a.m.) 7 hours more to go before I leaving for long holiday.. 15 working days, starting from 8th December till 4th January 2009. The year of 2008 has been an amazing journey for me... succesful in my career, my ministry and lastly my education. Bukan kerana kekuatan manausiawiku tetapi kerana kebaikan Tuhan!!!


2008 menjadikan aku semakin matang.. dan aku yakin aku banyak berubah berbanding tahun-tahun sebelumnya. Terima kasih buat Yesus! Penuntun ku yang setia, pengendongku yang perkasa dan penyelamatku yang sempurna.


2008 juga aku mulai mengenal erti persahabatan. Mulai mengenal hati budi setiap teman. Indah perjalanan tidak aku terungkapkan dengan kata-kata. Tuhan membawa kita pada setiap pengalaman yang tidak terjangkau oleh akal. Namun, aku belajar untuk melepaskan kerana Yesus punya rencanaNYA yang jauh lebih hebat.


2009... Aku berdoa agar aku lebih dewasa berbading sebelumnya dalam kehidupan, pergaulan, pekerjaan, pelayanan dan pelajaran. Aku mahu terus maju.. kemuliaan demi kemuliaan, agar aku mampu bercerita bagi bangsa.. bahawa Yesus tidak pernah berubah dan sentiasa menopang kita. Dia tetap Allah dahulu, sekarang dan selamanya.......


Ya Tuhan!!! Pimpin hidupku, ajar aku untuk lebih setia, mengasihi dan memberi!! Ajar aku untuk lebih merendahkan diri di hadapan MU. Berikan aku keberanian untuk menjadi penyembah MU yang benar. Kirimkanlah tulang rusuk ku... Aku percaya sesuatu yang datang dari ENGKAU adalah terbaik buat ku! Amen.
lets us remember the wonderful provider. Merry Christmas and Happy New Year 2009!!

Popular posts from this blog

Majlis Ofis Tertutup (October 16, 2009)

PRAY FOR THE HEALING WATERS

Seminar Praise and Worship, “Leading In Power Worship” (June 19, 2010)